Witaj!

Od kilku lat zajmujemy się rozliczaniem małych i średnich przedsiębiorstw z urzędami skarbowymi i ZUS w Zielonej Górze i okolicach. Odbywa się to zarówno na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów a także Ksiąg Rachunkowych. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Finansów Nr 59390/2012 uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Staramy się uczęszczać na różnego rodzaju szkolenia, by być na bieżąco ze zmieniającymi się nieustannie przepisami.

Poza podstawowym zakresem usług księgowych, klientom możemy zaoferować różnego rodzaju usługi informatyczne, doradzanie w zakresie sprzętu komputerowego oraz tworzenie programów wspomagających funkcjonowanie firmy.

Gwarantujemy Państwu bieżący wgląd do Państwa dokumentacji rozliczeniowej. Po rozliczeniu danego miesiąca na życzenie dostaną Państwo w formie pdf wszystkie aktualne dokumenty (np. wydruk z KPiR, rejestry VAT, tabelę amortyzacji, rozliczenie podatku dochodowego, itp). Dzięki temu będą Państwo mogli mieć cały czas „rękę na pulsie”.

W dzisiejszych czasach wiele firm decyduje się na zakup kompleksowego oprogramowania do zarządzania firmą (system magazynowy, księgowy, kadrowy) dlatego istnieje możliwość prowadzenia księgowości i rozliczeń podatkowych na oprogramowaniu klienta (w siedzibie firmy lub zdalnie).

Zapraszam do zapoznania się z ofertą biura oraz do współpracy. Oferujemy szeroki wachlarz usług, zapewniamy fachową obsługę i doradztwo.